Politica de returnare

Renunțarea la cumpărare

1. Cadrul legal

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original - dacă este posibil, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

2. Excepțiile

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014

3. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur.

În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.

4. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:

Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2).
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14. punctul 3).
Costuri suportate de către vânzător:

Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.
Nota (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).

5. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4).

6. Pentru înregistrarea unei cereri de returnare, vă rugăm să ne contactați prin secțiunea CONTACT.